من ایرانی نیستم ...
ما کلاس بنجمی ها
سلام به دوستانی که به وبلاگ من میان . من الان کلاس ششم هستم اما به خاطر اینکه از کلاس پنجم خاطرات خوبی داشتم اسم وبلاگم رو تغییر ندارم . اسم وبلاگم مثل یک نماد میماند ... با تشکر فروزان
درباره وبلاگ


سلام دوستان گلم . من فروزان هستم و به وبلاگم خیلی خوشاومدید . من کلاس ششم هستم و در مدرسه معینی در بوشهر درس میخونم . اسم وبلاگم کلاس بنجمی ها (پنجمی ها) و هم برای کلاس پنجمی ها و هم برای کلاس ششمی ها مطلب میزارم . لطفا نظر بدین و توی وبلاگم عضو شین . ممنونم . ایام به کام

پيوندها
h@r chi bekh@y h@st
شهر دخترا
خرید ساعت مردانه ارزان
خرید ساعت مردانه جدید
بخرش
شارژ رایگان ایرنسل100درصد تضمینی
فقط برای خنده ☻
همشاگردی سلام
ما کلاس پنجمی ها
گلهای کلاس پنجم
ما ابتدایی ها
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ما کلاس بنجمی ها و آدرس foruzanmarandi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 124
بازدید هفته : 397
بازدید ماه : 392
بازدید کل : 228586
تعداد مطالب : 198
تعداد نظرات : 134
تعداد آنلاین : 1



کد حرکت متن دنبال موس

کد ساعت فلش



Get a Glitter Calendar Click Here

نويسندگان
ジ 4uzaN ジ

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 23 اسفند 1392برچسب:, :: 15:54 :: نويسنده : ジ 4uzaN ジ

من ایرانی نیستم چون عربها پ ندارند به پارسها میگن فارس و ما هم همینو میگیم

☼☼☼

من ایرانی نیستم چون به جای درود میگم سلام و به جای بدرود میگم خداحافظ

☼☼☼

من ایرانی نیستم چون به جای اینکه به کورش بگم کورش بزرگ میگم کورش کبیر

☼☼☼

من ایرانی نیستم چون نمیدونم روز کورش بزرگ کی هست ( 7 آبان ) و این روز فقط درتقویم ایران نیست

☼☼☼

عربها به ما آموختن به جای خوراک بگوییم غذا در حالی که خودشان به پیشاب شتر میگویند
☼☼☼
عربها به ما آموختن دربرابر شمارش خودمان به جای تن از نفر که برای حیوانات استفاده میکنند بکار ببریم
☼☼☼
عربها به ما آموختن که بجای واق واق سگ بگوییم پارس که نام سرزمین اولیه مان است ☼☼☼
عربها به ما آموختن که بگوییم شاهنامه آخرش خوش است چون آخر شاهنامه ایرانیان از اعراب
شکست خوردند
☼☼☼
آیا وقت آن نرسیده که باانقلاب فرهنگی در برابر این چیزها ایستادگی کنیم ؟!!
اگه ایرانی هستی این رو تو وبلاگت کپی کن.

 

منبع : http://hadiazizi.loxblog.com


By:4uzaN نظر یادت نره ✔✔

نظرات شما عزیزان:

نجلا
ساعت14:41---29 تير 1393
واقعا چقدر حماقت داریم

A M i R
ساعت22:25---14 ارديبهشت 1393
واقعاً خاک بر سرمون که فارسی رو کمتر عربی آشغال استفاده میکنیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: